PROGRAM KEMAHIRAN BELAJAR DAN SEMINAR MATA PELAJARAN KRK DAN ELIT 2010
















Salam....

Program ini telah berlangsung di CRR pada 5 hingga 7 Ogos 2010. Program ini telah di hadiri oleh semua pelajar kelas 3A dan Elit sahaja seramai 40 orang pelajar. Program ini lebih kepada Memberi kemahiran kepada pelajar-pelajar mengenai masa pembelajaran yang hampir dengan pepepriksaan dan seminar mata pelajaran. Program ini dianjurkan oleh Unit Bimbingan & Kaunseling, Unit Kurikulum dan PIBG SMK Ceneh Baru.

Ini petikan daripada pelajar "pada pandangan saya, kem ini amat wajar dialksanakan kerana ia lebih menekankan mata pelajaran yang amat sukar bagi pelajar KRK untuk skor A. Guru-guru yang terlibat juga merupakan guru yang berpengalaman dan spoting. Saya amat suka pada malam pertama slot motivasi kerana dapat melepaskan tekanan dan masalah saya melalui nyanyai lagu semangat secara beramai-ramai". Inilah sedikit pandangan salah seorang pelajar yang sesi penilai program.

Oleh itu, pihak penganjur ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan program ini terutama Pn. Pengetua HJH Che Ku Maznah Bt. Che Ku Endut kerana sudi merasmikan program ini dan memberi kata-kata semangat kepada pelajar-pelajar ini, dan tidak lupa juga kepada urusetia yang sanggup menemani pelajar-pelajar kita dan tidur di CRR serta pihak pengurusan CRR. Sekian terima kasih.

No comments: